G3M is uw
fulfilment oplossing

Wat betekent fulfilment

Fulfilment is het hele proces van het moment dat producten worden ontvangen in ons magazijn, het beheer van de voorraad tot het moment dat ze worden ingepakt en verzonden.

Ruimte nodig? Wij hebben het!

Het kan zijn dat u onvoldoende ruimte heeft om al uw producten op te slaan op uw locatie. Misschien groeit uw bedrijf wel harder dan u dacht. Wij kunnen in ons huidige magazijn 600 pallets kwijt, welke wij nog verder kunnen uitbreiden.

Uw collecte, onze specialiteit

Inmiddels kunnen we ons wel als een specialist noemen wat betreft de fulfilment rondom een collecte. Belangrijk in dit proces is de communicatie en het op tijd afleveren bij de collectanten. Door korte lijnen en duidelijke afspraken is dit inmiddels een succesvol proces bij ons.

We hebben een goede koppeling met Collecteweb van STB, waardoor de orders zo bij ons in het fulfilment systeem komen en verwerkt kunnen worden. Uiteraard kunnen wij dit ook verzorgen met andere softwareproducten t.b.v. collectes.

Als de collecte voorbij is, zorgen wij ervoor dat de retour gekomen materialen weer opgeruimd worden. Dat de collectebussen weer schoon zijn, voorzien zijn van de juiste stickers en weer verpakt worden voor de volgende collecte.

U wilt voordelig groot inkopen voor al uw filialen

Uw organisatie heeft meerdere filialen, elke filiaal koopt zelf in wat ze nodig hebben. Herkenbaar? Centraliseer de inkoop en opslag bij ons. Wij zorgen dat er voldoende voorraad staat en elk filiaal kan zijn bestelling bij ons doen.

Online inzicht in uw zendingen en voorraad

Via onze fulfilment portal kan u alle bestellingen zien en volgen. Is de bestelling verzonden? Dan heeft u inzicht in de track-en-trace code zodat u weet wanneer het bij u of bij de klant bezorgd gaat worden of is bezorgd.

Ook de voorraad kunt u hier nauwkeurig inzien. Hoeveel voorraad is er nog en hoeveel staat er al gereserveerd voor binnengekomen bestellingen? U kunt het gemakkelijk inzien. Tevens kan u de minimale voorraad instellen, zodat u een seintje ontvangt wanneer uw voorraad onder het minimum komt. Hierdoor hoeft u nooit nee te verkopen en is er altijd voldoende voorraad.

Een koppeling met uw systeem, webshop of intranet

Het WMS (Warehouse Management Systeem) wat wij gebruiken voor de fulfilment kan met elke gangbare software, webshop, intranet etc. gekoppeld worden. Hierdoor kunnen bestellingen snel en nauwkeurig verwerkt en verzonden worden.

Een goede vervoerder is belangrijk

Ieder heeft zijn wensen, voor de ene moet het zo goedkoop mogelijk, voor de ander moet het zo snel mogelijk. U bent daar uiteraard vrij in om te kiezen, maar wij adviseren u daar graag in. Wij werken graag met vaste betrouwbare vervoerders: HSK voor koeriersdiensten, Transmission voor pakket en pallet vervoer door heel de Benelux en PostNL voornamelijk voor brievenbuspost

HSK - Holland Service Koeriers
Holland Service Koeriers (HSK)

Indien het echt spoed heeft of er dient net even meer aandacht gegeven te worden aan een levering, dan zetten wij HSK in. Zij zitten ook in ons pand, dus de lijnen zijn kort en duidelijk. Uiteraard kunt u zelf ook gebruik maken van hun diensten: www.hsk-koeriers.nl

Transmission
Transmission

Voor de dagelijkse zendingen maken wij gebruik van Transmission, wat ons betreft DE pakketdienst van Nederland. Ze werken net als ons, service en klant gericht. Een wijziging op het laatste moment? Geen probleem! Het wordt geregeld.

PostNL
PostNL

Ons systeem is aangesloten bij PostNL, zowel voor uw pakket zendingen als uw brievenbuszendingen.

Inslag van de producten

Bij ontvangst krijgen uw producten een kwaliteitscontrole. Als deze goed is bevonden, worden de producten opgeslagen in het magazijn en geregistreerd in het systeem.

Voorraadbeheer

Wij zorgen ervoor dat de juiste producten op de juiste locaties staan om zo een vlotte afhandeling te kunnen garanderen. Tevens houden we de juiste voorraad bij.

Order uitslag

Wanneer uw order bij ons binnenkomt, gaan we de juiste producten pakken uit het magazijn, uw producten worden secuur ingepakt en de bestelde artikelen afgeschreven van de voorraad.

Verzenden

Als uw order klaar staat melden wij deze aan bij de vervoerder, komt er een pakbon in en wordt het pakket voorzien van een verzendlabel.

G3M adviseert, denkt mee, vereenvoudigt,
onderzoekt, speurt, lost op, koopt in en bespaart.

MEER WETEN?

Neem contact op met Dick van Eerden

Neem contact op

Heeft u een vraag? Wanneer u het onderstaande formulier invult nemen wij zo snel als mogelijk contact met u op.

Wist u dat wij ook allerlei kantoorartikelen kunnen leveren?